Toyota Yaris Forums - Ultimate Yaris Enthusiast Site
 

 


 
Go Back   Toyota Yaris Forums - Ultimate Yaris Enthusiast Site > Second Generation Toyota Yaris Main Rooms > Regional Forums > Central and South America
  The Tire Rack

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-16-2009, 08:08 PM   #1
paveovisual
 
paveovisual's Avatar
 
Drives: 2008 hb
Join Date: Oct 2008
Location: x
Posts: 198
compre un muffler magnaflow y me llego otro

amigos hace dias compre por internet un Muffler Magnaflow modelo 14859 para mi yaris pero me llego otro modelo que no fue el que pedi,, aqui les dejo una imagen del que pedi y el de la caja fue el que me llego.. cual sera mejor? me dijeron que el que me llego es mejor porque tiene una tapa que ayuda a la contrapresión a bajas RPMs pero no se... que me dicen ustedes me quedo con el que me llego o lo devuelvo? cual tendra mejor sonido, yo lo que quiero es que suene ronco pero bajito sin escandalo
Attached Images
  
paveovisual is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2009, 06:48 PM   #2
t0m4s
1NZ-FE
 
t0m4s's Avatar
 
Drives: Yaris Seddan 08
Join Date: Oct 2008
Location: Panama
Posts: 220
que modelo es el ke te llego???

yo lo devolveria por ke el ke pedistes la verdad ke se ve bien bueno segun los specs que lei de ese muffler en magnaflow
pero habria que revisar los specs del otro
__________________
.

DC Sports Header, Vibrant Hi-Flow Cat, Round Magnaflow Muffler, Vibrant Tip, Dunlop Direzza 195/50 Rims 15", Injen Technologies Cold Air Intake, NST CR-Lite crank, waterpump & alternator pulleys, Tanabe NF210 Springs, NST SSK 1 & 2, NST Shifter Cable & Cage Bushing Kit, Nitto Engine Torque Damper
t0m4s is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2009, 10:15 PM   #3
josevenezolano
 
Drives: Toyota Yaris HB 2008
Join Date: Oct 2008
Location: Venezuela
Posts: 173
La ventaja del que tiene Tapa es que puedes silenciar el muffler un poco y cuando quieras que suene mas puedes retirar la tapa y sonara mas.
josevenezolano is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
compre un Muffler magnaflow paveovisual Caribbean 16 11-07-2009 09:57 AM
Supercharged Yaris: 2.25" header back w/ resonator and magnaflow muffler. PETERPOOP Performance Modifications 73 03-19-2009 11:58 PM
My new Magnaflow muffler; yet not installed. PETERPOOP Performance Modifications 29 03-15-2009 09:25 PM
Magnaflow muffler installed - vid clip spkrman Performance Modifications 3 11-17-2006 08:45 PM


All times are GMT -4. The time now is 03:04 AM.




YarisWorld
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.